Graphilla.com :: Преглед на тема - Представяне + въпроси
 

Graphilla.com Форуми

 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори
   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се   ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Представяне + въпроси

 
Този форум е заключен - не можете да пускате теми, да отговаряте или да променяте мнения   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Graphilla.com Форуми -> Представяне
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
niki michailov
ники михайлов


Регистриран на: 23 Апр 2003
Мнения: 1465
Местожителство: varna

МнениеПуснато на: Сря Апр 23, 2003 8:24 pm    Заглавие: Представяне + въпроси Отговорете с цитат

здравейте , аз съм нов и начинаещ дизайнер и в процеса на работа изникват непрекъснато въпроси свързани с предпечатната подготовка
ето няколко от тях:
1. разбрах че за да постигна добър печат, настройките на битмаповете ми трябва да са в съотношение спрямо линеатурата на машината. Нашата машина печата на 150 LPI. Трябва ли филмите които вадим да са със задължително същата линеатура или има някакво друго съотношение. В този ред на мисли има ли съотношение между LPI и DPI което ще подобри качеството на печата в съответният случай(150).
2.Всички знаете за LOGO.nino.ru .Знаете ли за подобни сайтове (free) , както и за битмаперски обекти тип Hemera Photo objects. Знам че е нахално от моя страна да питам от началото такива неща затова предварително давам tip за всички които търсят големи фотографии- http://www.photolib.noaa.gov/ - това е сайт на географска организациа така че не очаквайте твърде голямо качество(макар че аз под 1 mb снимка много рядко съм виждал там) както и нещо различно от снимки на природни забележителности - но все пак е една огромна база с фотографии....мисля че никога няма да ги сваля всичките(там са с хиляди).