Graphilla.com :: Преглед на тема - Модел на изтребител
 

Graphilla.com Форуми

 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори
   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се   ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Модел на изтребител
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Този форум е заключен - не можете да пускате теми, да отговаряте или да променяте мнения   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Graphilla.com Форуми -> Представяне
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
TheG



Регистриран на: 30 Юни 2007
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Съб Юни 30, 2007 5:19 pm    Заглавие: Модел на изтребител Отговорете с цитат

Привет!
Тъй като това е първият ми пост, считам, че е че редно да напиша няколко думи за себе си.
Аз съм студент в Технически Университет София, специалност "Инженерен дизайн" и тъкмо успешно преминах в трети курс (което си е голямо постижение:)
С 3D се занимавам от около година и представения по-долу модел е първия изцяло завършен от мен. В момента работя по още няколко и се надявам скоро да имам възможност да ви ги представя. Моделите, върху които работя са част от първата българска научно-фантастична настолна ролева игра. С хората с които работя имаме голямото желание един ден да реализираме компютърно базирана игра, но времето ще покаже... Повече информация за играта може да намерите на http://www.galaktiongame.com/
Ще съм благодарен на малко градивна критика от ваша страна:)

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ky3Mu4



Регистриран на: 22 Юли 2003
Мнения: 3460
Местожителство: Germany

МнениеПуснато на: Съб Юни 30, 2007 6:34 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

В "Battlestar Galactica" ми харесва повече :)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Nvane



Регистриран на: 20 Юни 2007